Monday, October 29, 2012

birtday aynn kamal

29/10... birtday Nur Ain Syazni Binti Kamal

assalamualaikum...
        hari ni tepat pada tarikh aku,mia,aynn ,awen dan tuuut sambut birtday aynn... konon2 suruh mia bawak ayn pegi jln2 kat jusco kinta , aku ngan awen nak gi BASKIN ROBIN ,sekali die bwak aynn kat tempat yang dekat ngan baskin robin  , bleh plak buat blur ish ish mia mia...hahaah lawak lah.
      
      elok jew aku nk gi  kenny rogest tersempak dengan mia ngan ayn kat ekskalater dengan tangan awen pegang kek baskin robin, kelam kabut kiteorg lari smpai tingkat atas , hahahah tercungab2 hhahah lawak jew,,mia lah ni huhuhu
    
         lepas tu , aku ngan awen gi kenny rogest bagi kek kat pelayan kenny rogest konon nye nak suruh die bawak kek tu time aynn datang.. huhuuhu siap pelayan tu ofer nak nyayi bgus betul lah playan tuu..
    
         elok jew mia ngan aynn datang dan duduk hampir 15 minit aku tggu pelayan tu bawak kek kat meja kiteworg ,aku takut diorg lupa jew , mmg takut lah aku  , tak lama tu pelayan datang bawak kek dgn nyayi lagu, aynn buat2 malu plak aeseehhh man... 
      
          aku nak aynn punya birtday yang ke 19 tahun ni menjadi makne untuk aynn smpai bile .. aku sayang korang <3
      
          dah lah kalu banyak cter pun takut bosan padahal mals nak tipe tu alasan dah esok nak exam math relax jew aku huhuhu .. nak study ..aku bgi korang tengok gambar ok ^^





awen dan aynn MYBFF <3


mia yeomi ngek<3


muka senyum tak iklas..


acik2 cafe


kak dgan adik <3


HAPPY BIRTDAY AYNN SAYANG


comel kan mampu beli kecik jew


bercahaya kan


snap picture 


tandas pun bleh ambk gambar


mia giler  <3



                                                                     sweett kan


ILOVEYOUKORANG<3


MIALMYAYNWEN<3


kami suka bergambar


ILOVEYOU<3MIALMYAYNAWEN


HAPPY+BIRTDAY+AYNN+KAMAL+<3=HAPPYBIRTDAYAYNNKAMAL<3


ni jew lah yang aku dapat coret didalam blog , tpi serius aku sayang korang .. aku tak nak kitew pisah..
dan aku tak kan lupa jugak kawan baik aku di nilai NURSYAFIRA, NOORFADHILAH dan NURULSHUHADA.. korang tetap di hati .. ok <3




No comments:

Post a Comment