Sunday, October 28, 2012

hot familly

assalamualaikum..
                hahhahha .. ehh tiba2 jew gelak maaf ye.. hari aku adew mood nak post blog.. tu yg tergelak..
selalunya aku malas.. sekarang tidak l agi huhuh.. esok nak exam final , dan subjek pertma yang aku tak berape suka tu jugak lah subjek yg pertama utuk aku dan budak2 sem1 ,duduki huhuhu power tak ayat aku
                 hari ni aku nak cerita tentang  familly aku datang melawat aku kat ipoh .. huhuhu gembira sangat..
familly aku datang ipoh sebab aku bising, ye lah mnew tak nye . aku kan kuat jeles , nampak jew familly kawan dtg heboh nak ajk familly datang ish ish tak matang lah kau ni salmi ..( marah diri sendiri)
                 familly aku menginab kat RIZTS GARDEN yang berada di tengah2 pekan , kat situ adew kondo ,adew hotel ,, best weii.. wayang adew,karoek adw, snooker adew, swimmingpool pun adew yg tu  korang semua tak heran sangat lah kan.. semua hotel adew swimmingpool kn kan kan..  huhuhuh..
                pada mulanya mak ngan ayah aku jew nak dtg , skali aku call mak aku spew nak datang , mak aku cakap, kakak,kakya,kakcik,abang,kakroziah, dan anak buah kembar aku fatiha ngan amar .. memang syok lah wei semua familly berkumpul.. gembira sangat ..
                sepanjang familly aku kat ipoh .. aku tak tau nak bawak familly aku gi mnew.. ye lah nme jew duk ipoh , aku jalan2 pun pegi IPOH PRADE, dgn JUSCO KINTA tu jew , mnew lah best kan.. dah alang2 familly aku datang , aku ajak lah diorang gi JUSCO SEKSYEN 18 terengen bai.. biler dah pegi tu apew lagi mata aku ni macam jadi banyak.. adew jew aku nampak .. biasa lah pompuan kan.korang kene faham ok..
                 oleh sebab aku menetab kat ipoh , ape lagi ayah aku suruh tunjuk jlan lah .. tunjuk punya tunjuk
hampir2  pegi pening .. hahahah tu menandakan apew ?? kalau tak sesat kan huhu..ngongek aku ni.. hahah
tak bleh percaya ni...
                  ok lah tu aku rasa dah pajang berbonar cter aku ni ... karang korang jugak yang bosan .. aku nak tunjuk gambar pulak .. ok ..<3


yummy yummy minuman pertma familly aku semasa kat ipoh 


anak buah aku yang comel fatihah


kerenah teha buat ayah aku senyum lebar nampak tu huhu


teha senyum tak iklas hahaha


haa ambik ko ni senyuman teha terlebih iklas huhuh


 die ejek pulak tau2 jew ..


 last die menoleh dah malas nak layan makucu die ..


keluarga bahadia <3 comel2 familly aku kan huhuhu


aah ni adik teha dengan maklang die , iaitu kakya , nme die amar kuat makan dan manje sgt.


ni kakak aku yang konon jew kecik tpi dah nk hampir sme size ngan kiteorg

tengok tak  nak senyum , nak kene cium  amar ny geram aku ....<3


masing buzy pilih menu .. nampak sgt lapar bebonar


ayah aku macam tak nak senyum jew.. huhu comel kan ayah aku hehehe



ni kakak aku yg sulung.. dengan org yng aku syg mak aku.. sweet kan mak aku ..


 

tengah bosan <3


air fresh oren yang adew payung huhu



kakak aku yang comel, 
gambar abg tak dew lah maaf ye abg .. tak sempat ambik gambar abg ...













No comments:

Post a Comment