Friday, October 26, 2012

kenangan terindah sebelum final

assalamualaikum ,
                    hai blog maaf lah aku buzy sangat dan penyakit malas aku menyerang tiba2 shaja.. 
hari ni aku nak cerita tentang study di ipoh... ,kat ipoh memang best.. aku dapat ramai kwan.
yang baik dan cantik.. mggu depan nak FINAL takut sgt.. aku dah x tdur 3 hari sbb siap kan final 
projek, aku nak backup balik kputusan midterm aku tak nak ulang paper or ulang kelas.. please tuhan tolong aku. 
     sepanjang aku kat ipoh , aku jadi lebih matang, aku jumpa ramai kawan yang sosial, tapi aku tak kisah semua kawan aku baik..letrure aku semua baik.. aku rapat ngan letrure miss Diyana,, aku juga diberi mentor yg sungguh baik dan caring .. thanz miss and sir..
      aku telah tolong budak sem3 buat drama pendek hahahah lawak syot aku jdi kwan baik kepada heroin
fatin, dan liyana aynn dua2 budak dorm aku.. 
      aku sayng budak dorm aku, aku x nak orang maki or orang benci .. aku tahu aku telah mengecikan hati diorg dgn sikap aku, tapi ini untuk kebaikan diorg aku tak mahu diorg dibenci .. Aku syg sngat ngan dak2 dorm aku.. terutama Aynn ,Awen dan Mia.. 
      aku jugak telah dapt kwan lelaki yg rapt name die Danny , die baik caring , suak gelak ish ish .. ..
nah aku nakk bgi korang tengok gambar, klu aku tulis pjg2 pun x larat korang nak bace kan huhuhu aku faham , aku fham ..  


ni BFF aku nmew die ROSHAMIRA EDORA .


Mia dan Ika


 i love you sayang





MY BFF AIN SYAZNI <3





my BFF SITI AZWINA  and AIN roomate and clasmate love you


shooting time



time to study


org gile KPTM


team kara zone


                                                            dak giler



bosan telah menyebulungi huhuhuhu


sementara tunggu teksi datang



last scene


last shooting kat JUSCO SEKSYEN 18


opps ter update kaki .. huhuhu baju lawa tang kaki x bleh bla kan hahahahahahha



ni lah kawan2 aku insyaallah kawan smpai abis berlajar , aku harap hubungan kami semua kekal 
sampai mati , aku syang korang semua .. dan tak akan lupa korang ILOVEYOU <3<3

ni yang mampu aku tulis nanti aku post lgi yee... 
<<<<<<ASSALAMUALAIKUM >>>>>>
            

No comments:

Post a Comment