Friday, July 13, 2012

apabila DORM 6 Jadi ZOO

assalamualaikum..  aku dah berape mggu tak post blog.. rindu mengelubungi dihati ini ceh ceh wah..
           aku telah berlajar di KPTM ipoh , aku duduk di dorm 6 iaitu dorm zoo , ye lah men tak nye sume prangai macam kucing , tambah2 lagi dapat makan prangai macam kucing dapt fresky hahah..
            alhamdulilah allah telah menempat kan aku dengan orang yg baik , dan sekepla ngan aku..
ni lah orang 2 dorm zoo



ni lah dak2 roomate aku tgok muka je ,mcm gile2 kan.. mmg gile 2 pun...

ni first outing kami, kat mcd JUSCO TAMBUN.. dan hari terakhir syadah yg pkai tudung Pink tu..
die dah pindah, dah penat aku menghasut , tpi ape kan daya ,itu life die.. nak wat camne
kan... tpi utk die aku akn mendoa kan kesejahteraan die , walau pun die jauh dri kami semua..


 mukA sume tak bleh bla.. ni muka tak tau malu ni.. ye lah ambik gambar depan siswa bajet ayu sikit lah.
oppss siswa , hmmm kami sume dah jadi siswi dan lelaki plak siswa, x main lah perljar lagi huhuhu


gile melantun-lantun...

 
teruk betul lah diorng ni makanan pun di buat mainan, ish ish ish sape lah ni ye... 



dalam waktu yang same aku rindu kat kawan2 aku, terutama my bff  fyra, dyla, jiha,omey ,ainin,afiq ,wan,\
dan kakdik, rindu sgat2.. korang jagan salah faham ye,. aku buzy skit... tpi korang sume tetap dihati...
IMISSYOU..



aku happy sgt dapat kawan macam diorg. die org selalu gelak bile aku cakap NASI BARAQAH, tpi name dai NASI BARAQAT, sedap.. dan murah ..
mulut ni asyik tersilap sebut, pensyarah jadi cikgu , kerja kolej jadi kerja sekolah, pergi kolej jadi pergi sekolah,.. almaklum lah fill sekolah tu masih ade, mane kan tidak hampir separuh hidup ni , sekolah, tiba2 kolej , hmm perlu kan masa jugak lah nak biasa kan diri...

dorm kami ni bleh menjadi macam2,.. bila gile2 sudah datang dorm boleh jadi disco , bile sudah takut dorm bleh jadi bilik surau dan bayak bunyi yassin dan ayat kursi , bile sudah lapar boleh jadi zoo.. bile sudah sedih bleh jadi cekerama hihuhu KO ADO ... AK ADO.. huhuh 

oh lupa kenal kan diri aku salmi rahayu dilantik sebagai KD iaitu Ketua dorm 
yang kedua penolong ketua dorm ROSHAMIRA EDORA, org pgil MIA a.k.a OPB ( budak paling blur) huhuhuhu
bendahari pulak name die AIN SYAZNI org pgil AIN a.k.a SHILA AMZAH muka sme syot...
ajk keceriaan / kebersihan  ADRALINA pgil NANA a.k.a KETOT dan semmgnye ceria org nye, dan die juga mempunyai org2 bawahan yg pertama nama die SITI WAHIDAH pgil WIDAH a.k.a Kecik sebab die pling kecik . yg ke dua name die RAJA NURADILA pgil ILA a.k.a ANAK SITI huhuhuhuhu ... Yga ketiga nama die NUR SYAFIKAH pangil IKA a.k.a PENJUAL NASI BARAQAH...yg ke empat name die SITI AZWINA pgil AWIN ..ajk kerohanian name die HAFIFI IZATY pgil FIFI 
dorm aku ni ade dua org senior yang sgat baik dan sporting KAK AFI dan KAK KIZA... baik punya 
ni lah dia budak2 dorm aku .. yang aku sayang...


sume bajet ayu je.. huhu mklum lah ade org name ayu kat situ

      
MCdonald TIME

Budak kelas + budak dorm

my lovely frenz .. kat mane aku ade , die ade , kat mane die ade aku ade, die ni mcm fyra OPB

budak gile dorm aku

 <3<3<3<3

 ngok


                                                            XTRA giler...<3<3<3
  

tak ade diorg sunyi dorm


 
budak2 hot huhuhu Bajet kan /...



MY LOVELY ROOMATE...


ni lah kisah yang dapat aku kongsi... nant jumpa lagi... miss you ...harap kamu sume have fun lihat blog aku... 

JUMPA LAGI     ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment