Monday, June 18, 2012

buzy tersgat lah buzy

Assalamualaikum.... Maaf aku tak post 5hari , sbb aku punya wifi kene potong sbb tak bayar Bukan Salah Kitaorg pun , Surat yang lambat hantar , bengang je aku ngan postmen Tu hmmmm sbaik lah ke Sabaran aku ni dapat digundang huhuhu ayat aku terpower plak. Pada Siapa,yang sedang tunggu smbungan novel sye , insyaAllah saya akan post kan dalam masa terdekat ni , maaf saya tak boleh post skrang sebab sye buzy ... mengalah kan penyanyi dan perlakon ...
      hari sabtu aku nak berangkat ke ipoh.. kiteorg  semua menginab kat syuen hotel seperti gambar di bawah ni, lawa kan hotel yg bakal aku menginab


                                               ni baru luar nak tgok yag dalam pulak ... kejab2



 ni bilik yang aku ingin duduk ...  nampak macam selesa kan...

ni kolam renang , tak sabar nak berenang

 
 nampak mewah kan kolam renang dia

 peta ini menandakan hotel ni dekat sgat dengan KPTM yng aku duduk .



tapi dalam masa yang sama aku tengah tunggu keputusan UPM bintulu , harap2 lah permohonan diterima 
, smalam ayah aku call upm bintulu tanye pasal permohonan aku , rupa nya surat yang ayah aku pos guna POS LAJU MALAYSIA bru sampai hari jumaat , sakit betul hati aku ni ayah aku pos hari isnin sampai nya hari jumaat , memang dah melampau betul kan sabar je lah.


aku sebenarnya sedih sangat nak masuk berlajar , sedih nak tgaal kan rumah, sedih nak tggal kan mak dan ayah ,sedih nak tinggalakan kawan2 .. hmmm sedih macam2 lah , yg paling sedih nak tggal kan blog ngan fb , sementra waktu ni... huhuhuh :(  siapa kah kawan aku nanti ye.. mungkin yang macam syu, dyla, fyra.. atau pun mungkin bakal kawan aku ni pendiam , klu mcm tu aku akan jadi kan pendiam ke pembising hahahah dah ade niat jahat ni... korang yg dapt KPTM ipoh kena berhati 2 ngan aku ni hahahah ... miss you rumah ku syurga ku . aku dengar ramai juga lah rakyat jelata nak menghantar aku selaku menghalau aku ramai2 ke ipoh hhohohohho ayat jahat ni... klau kakak baca abiz lah die ngadu kat mak .. aku dengar yang pergi mak ,abah ,kakak tu yng wajib yg pergi lagi kakck, kakya , dan keluarga maksu .. ajak makuda , makuda tak nak hmmm nak wat cmne .. hmmm best nya ramai yang hantar aku .. kat ipoh.. gembira :) :) <3<3<3<3<3

sebelum pergi ade kenduri kat rumah aku , tu yang buzy mengalah kan artiz . tgok eje artis pun salah ape lah salmi ni... ish ish ish ... lepas je kenduri keesokan nya kite org makan  PIZZA HUT ade gambar die , nak masuk kan dalam blog tapi mana tah pergi nya tmepat taruk memory tu.. penat cari..tau..

sebelum pergi fyra ajak aku jumpa die... malas lah pulak nak pegi .. tapi hmm tak sampai hati nak tolak , dyla pun ikut skali... hmm tak tau lah nak pergi ke tak  .. fyra nak berlanja karoke .. emmm entah lah tak tau lah ... nak wat keputusan .. esok nak pergi.. hmm pergi lah... mungkin kali yg last .. sbb ye lah aku kan bakal jadi rakyat ipoh ... heheheh selamat datang salmi .. ceh ceh bajet sendiri je kan aku ni ... ape2 pun tggu esok.. ok



bye nanti ada jodoh jumpa lagi di post lain

ASSALAMUALAIKUM>>>>>>

No comments:

Post a Comment